Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona G│ˇwna Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

W razie potrzeby piszcie na lupusik31@o2.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona G│ˇwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 20:59, 10 Kwi 2014    Temat postu: W razie potrzeby piszcie na lupusik31@o2.pl

popieram wypowiedzi moich poprzedniczek.
[link widoczny dla zalogowanych]
biore progesteron 1x2 tabletki i mam czekac czy ciaza sie rozwinie czy nie jestem gruba !!
Juz 14 osobom zalatwilam prace oto moj mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťl─Ö, ┼╝e poprostu powt├│rz─Ö cykl. [link widoczny dla zalogowanych] Mi te┼╝ lekarz przepisa┼é Bromergon najpierw napisa┼é na recepcie 2x dziennie ale poprawi┼é na 1 dziennie.
dziekuje bardzo za rady!wlasnie pije kubek herbaty(gorzkiej) najwiecej pije wlasnei wody niegazowanej wiec chyba zostane przy niej.mam nadzieje ze uda mi sie pic chociaz te 4 szklanki dziennie(na poczatek) Pan Tomek zrobi┼é mi c├│d z w┼éosami!! A za was trzymam kciuki czy kt├│ra┼Ť mia┼éa ju┼╝ co┼Ť takiego? pracujesz? [link widoczny dla zalogowanych]
w po┼é─ůczeniu z bieganiem na pewno beda lepsze efekty , dlatego cieszy mnie ze w koncu mamy wiosne mozna wyjsc pob iegac Jednak bardzo bym byla zadowolona gdyby hula-hop dawal rownie fajne efekty co brzuszki bo te z kolei bardzo mnie nudza :/ a hula hop i biegan ie to z pewnoscia lepsze rozwiazanie na nude A w zasadzie to z jedna. Problem w tym,ze na 1000 ludzi znajdziesz 1000 roznych tez, zadnej gwarancji a twoj strach bedzie na koncu 1000 razy silniejszy. witajcie ludziska!Miesi─ůc temu pisa┼éem ┼╝e dr─Ötwiej─ů mi dwa ma┼ée palce u lewej r─Öki! witajcie 3 lata meczylam sie z wrastajacym paznokiciem. daj zna─ç
Mam resztki kataru.
St─ůd oceni─ç meridi─Ö bed─Ö mog┼éa dopiero po roku Jak w miar─Ö utrzymam wag─Ö po zako┼äczonej kuracji.
Ja jak dostawa┼éam gynalgin, mia┼éam strasznie du┼╝o dziwnego ┼Ťluzu dosta┼éam wtedy fluconazole (jedna tabletka 150mg), provag ( 1tabletka na dzie┼ä), i w┼éasnie gynalgin
w H&M za ok.
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tego co wiem to w wakacje maj─ů najwi─Öcej wolnych termin├│w gdy┼╝ wiadomo to....wakacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjer za kilka st├│w odpada, bo jestem straszna skner─ů. Bo czasami mi skrzypie co jest denerwuj─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i zycze wytrwałosci

To ja zawsze inickuje seks (czyli zmuszam go) te dwa razy w miesiacu, bo inaczej to w ogole by nie bylo seksu. [link widoczny dla zalogowanych] Sesja zdjeciowa do gazety z zakresu nagosc zakryta.
Wierze, ze Ci sie uda, jak juz tak daleko zaszlas FeBe to musieliby sie okazac dziwolagami nie zatrudniajac zdolnej polki! Widze, ze nie jestem sama. Hmm dużo na to nie moge powiedzieć, ponieważ mam to od kilku dni. o londynku zapomnij, chyba ze chcesz zeby ktos cie wykiwal, a w lipcu,, hmm,, ja mowie biegle po angielsku, ale bez doswiadczenia nie licz na prace,, a w lipcu,,to dopiero bedzie sajgon, ja sama jestem teraz w Polsce na urlopie, wylatuje 12 czerwca i tak się złożylo ze przez moj wyjazd zostalam bez pracy, sama się martwie czy znajde co kolwiek 4 2-litrowe butelki wody mineralnej w Aldi kosztuja 99p (niecaly funt), a w malym sklepiku jedna butelka kosztuje ok £1,50. [link widoczny dla zalogowanych]
nie no BIA┼üE SPODNIE SIOOOOO!!!!!!!!!!!! Poniewaz duzo osob pisze ,ze sa to objawy ciesni nadgarstka lub problemow z szyjnym odcinkiem kregoslupa, podaje tez pod rozwage inny watek. Teraz stosuje si─Ö ma┼Ťci znieczulaj─ůce, ale na pocz─ůtku tego nie by┼éo - i zabieg mimo to da┼éo si─Ö przetrzyma─ç. kolego to jest wina logistyka!anie kierowcy i nieopowiadaj ze chlopaki sa pijani! og├│lnie mog─Ö poleci─ç, ale uprzedzam, ┼╝e potem mo┼╝na si─Ö troch─Ö m─Öczy─ç - tak, jak ja z tymi b├│lem dzi─ůse┼é. http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=end screen&v=FPh4XpktdyM po co si─Ö stosowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez glodu nie doczuwam ale ochota na pyszna kanapeczke z wedlinka serem zoltym,pomidorkiem,rzodkiewka i szczypiorkiem mnie nie opuszcza poza tym mam wielka ochote na ...kremowke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i wtedy to wina lekarza ktory wykonywal zabieg ze nie jest idealnie???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo prosi┼éabym o przes┼éanie mi jakich┼Ť wskaz├│wek
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie mam pytanie...
jajecznica - 2xjajko =2X1g wegli=2g
[link widoczny dla zalogowanych]
Ślub po 4 miesiacach....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja miałam resekcję całego płata prawego i 80% lewego.

Czekam na inne komentsy mo┼╝e jednak nie jest tak ┼║le. [link widoczny dla zalogowanych] A czuj─Ö si─Ö wspaniale!!!!!!
o imprezy sie raczej nie martwie bo w takim malym oddziale jak u nas to raczej takich imprez nile ma Powiedzmy wprost: Czy pozostali moga mi poradzi─ç jak pozby─ç si─Ö paznokci ┼╝elowych? Staram si─Ö sama co┼Ť z tym robi─ç , najlepsze jest moczy─ç w mydlinach , sama sobie wycinam i jako┼Ť funkcjonuje. [link widoczny dla zalogowanych] start=300 [link widoczny dla zalogowanych]
BY┼üEM klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej. koroniewska fajna ma budowe - bo jest zgrabna Wczoraj wieczorem czu┼éam wielk─ů pustke .. (oko┼éo 65 min) na raz no bo skoro lekarz powiedzia┼é ┼╝e tak lepiej.....tylko jak zacz─Ö┼éam robic za jednym razem to mnie n├│┼╝ki tak rozbola┼éy ┼╝e je w ty┼éku czuj─Ö no ale to chyba dobrze ju┼╝ teraz nie zmniejsze czasu Witam, ja polecam Pania Ani─Ö z Pracowni Fryzur, wie co robi i ceny te┼╝ ok [link widoczny dla zalogowanych] im-zdecydujesz-sie-na-loki?getBranches=uroda-i-leczenie&port al_type:list=Article&article_type=Article. no ja w┼éa┼Ťnie wczoraj mia┼éam spotkanie 3eciego stopnia z paj─ůkami o kt├│rych m├│wice [czarno-br─ůzowe, w┼éochate, z wyd┼éu┼╝onym odw┼éokiem, no i ogromnie ogromny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli chodzi o Select w Warszawie to ja osobiscie nie polecam jesli chodzi o zaufanie do tej szkoly , ja niestety mialam bardzo zle doswiadczenia z nimi i nikomu tego nie polecam, jest wiele innych szkol, ktorym zalezy na kusancie i potencjalnym kliencie, twierdze, ze juz chyba pan wlasciciel ma za duzo pieniedzy aby sie zajmowac zwyklymi kursantami za ich pieniadze, ale wybor nalezy do Ciebie- ja odradzam!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli pozwolicie to od czasu do czasu wpadne zapyta─ç jak wam idzie......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kazdego rana pije rano albo maslanke albo jogurt z siemieniem lnu mielonym,ziemniakow nie radzilabym ale moze niech inne dziewczyny napisza,bo one chyba jadaja cos dodatkowo a ja jade tylko na zupie
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam 19lat ,,prawie 168 wzrostu i taki maly biust ze wstydze sie rozebrac na plazy !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[nikt u mnie w rodzinie nie ma takich wlosow (totalny ewenement ze mnie, albo jestem adoptowana i nie mam sie kogo poradzic] Niby miało być szybko
Nikt nie wie jak to jest byc rozwodka......
Nie s─ůdze takze, by w miejsce nak┼éucia ros┼éo wiecej w┼éos├│w, cebulka jest niszczona, wypalana, wyraznei czuc swad spalonych w┼éos├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
a konkretnie----->
ja ostatnio odwiedzilam studio fryzjerskie na paderewskiego (ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ścięła mi wlosy , teraz tył mam do ramion, reszta zcieniowana na maxa, żeby wyrzedzić włos rzekomo. [link widoczny dla zalogowanych] sprzedaje te spodnie....
I NIC! oj chyba naprawde wszyscy pożadnie zapracowani..u mnie troche luzu obecnie,,chyba ludzie wreszcie zaczynaja pic mniej piwa bo zmino. Dojedziemy do każdego miejsca w kraju!!! biobsja odpada bo tyle tego jest ze pani doktor stwierdzila ze i tak moze nie trafic w ten wlasciwy . Nie mam nic do dbania o zdrowie, głodówek leczniczych, wegetarianizmu itp. [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e jako┼Ť si─Ö wesprzemy wysz┼éy kasztanowe,a co ciekawe, odrostu w og├│le si─Ö nie zabarwi┼éy, jednak nie s─ů zbyt widoczne. POLECAm podnieta ze jest we wloszech. Ale wlasnie te najfajniejsze dziewczyny zakoch*ja sie w nich. Pozdro =* Co┼Ť my┼Ťle, ┼╝e zapodam sobie tak─ů witaminke.
Najstarszy syn chodzi do szkoły (2 klasa), młodszy po wakacjach idzie do zerówki.
na drugi dzień rano, głodna, jadę do szpitala, brzuch się spinał, ale nie zwracałam na to uwagi - a ktg pokazuje skurcze w pełnej skali ci kilka minut - a mnie nic nie boli.
W dawnych czasach, kiedy kr├│lowa┼é matriarchat, swoistym ÔÇ×generatorem szcz─Ö┼Ťcia by┼éy kobiety, kt├│re wtedy nie podlega┼éy ograniczeniom moralnym narzuconym przez religie i nie by┼éy te┼╝ ograniczone przez ma┼éo uczuciowych m─Ö┼╝czyzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja także jestem zainteresowana tym tematem,na jakich zasadach to działa czekam na podpowiedż.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po miesi─ůczce rozpoczyna si─Ö faza, w kt├│rej dochodzi do zmian w p─Öcherzyku jajnikowym.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona G│ˇwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin