Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona G│ˇwna Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pudzianowski, Saleta, no a moze i darek michalczewski

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona G│ˇwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:39, 10 Kwi 2014    Temat postu: Pudzianowski, Saleta, no a moze i darek michalczewski

A powinny nie byc po okolo 8 tygodniach prawda....?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nienawidz─Ö widoku poruszaj─ůcego si─Ö paj─ůka, to mnie parali┼╝uje.
Dzi─Öki Ci GreenIceTea!
Tak┼╝e je┼Ťli trafi┼éy┼Ťcie na salon, z kt├│rego je┼Ťli chodzi o przed┼éu┼╝anie jeste┼Ťcie zadowolone to bardzo prosz─Ö o informacj─Ö
No , a u mnie spok├│j.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a niby kto tutaj na forum zna go osobi┼Ťcie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

0,5 cm ┼Ťrednicy [link widoczny dla zalogowanych] Chcesz opzna─ç fajnych facet├│w ,gor─ůce laski??!
ale bol kazdy odczuwa inaczej, bo kazdy ma inny pr├│g odczuwania bolu!! kasie┼äka23, isa29 jest z P┼éocka gdzie w┼éa┼Ťnie znajduje si─Ö jedyny polski dystrybutor LiDy. odswiezam No bo wiem ze teraz przede wszystkim ode mnie zalezy kierunek w jakim rozwinie sie nasza znajomosc i wiem ze chocbym bardzo chcia┼éa nie powinnam dopuscic do tego zeby przekroczyc pewna granice. 10063640 [link widoczny dla zalogowanych]
Zaraz pogrzebi─Ö w dokumentacji. Tez mi dretwieja rece, mam tez czesto bolesne kkurcze nog, np czuje takie igielki jakby oblepialy noge i przez kilka minut nie moge ruszyc noga. Do wagi dwucefrowej musz─Ö poczeka─ç jeszcze z tydzie┼ä. Mam nadziej─Ö ┼╝e do┼Ť─ç jasno wyt┼éumaczy┼éam i rozumiesz dlaczego tak─ů ostro┼╝no┼Ť─ç trzeba przestrzega─ç przy ma┼Ťci z antybiotykami. Skoro ona jest profesjonalistk─ů a i tak zadbanie o ka┼╝dy szczeg├│┼é zaj─ů┼é jej tyle czasu to my┼Ťl─Ö ┼╝e musia┼éabym po┼Ťwi─Öci─ç 1,5 godziny (w co nie wierz─Ö) a i tak nie wysz┼éoby tak ┼éadnie Piosenka oczywiscie najczesciej leciala na vivie Wlasnie poglebiam wiedze bo kupilam sobie pare nowych ksiazek.
Po tygodniu stosowania tej kuracji stan zapalny minal.
On wytnie Ci kawwalek paznokcia i troszke wlasnie miesa i paznokiec nie bedzie Ci juz pozniej wrastal
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mowie tu o wybielaniu ale naturalne jest dla mnie, ze jak usune osad to zab powinien powrocic do naturalnego kolorytu.
Zbyt duze sa roznice kulturowe itd.
Polecam Kerastase seria Vita - CIMENT.
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://imageshack.us ][img=http://img54.imageshack.us/img54/4256/apt3.jp g ] [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam skype

nie moglam sie wziac za siebie bylam zdolowana ...naprawde -bo skoro cale zycie wazysz52 kg i nagle robi ci sie prawie 70 kg to jest tragedia dla mlodej dziewczyny ...ale pewnego razu powiedzialam sobie dosc narzekania -czas sie wziac za siebie..duzo czasu spedzalam na czytaniu o naprawde zdrowym odchudzaniu -nie jakis cud dietach 15 kg w miesiac tylko powolne chudniecie DIETA (a wlasciwie zdrowe odzywianie) + RUCH ...no i w prawie 8 miesiecy zrzucilam 17kg ..
[link widoczny dla zalogowanych]
ja musialam dokladnie obadac ktory to moment podczas moich pierwszych cwiczen dzisiaj no i musze przyznac, ze mnie zmeczyly. Pozdrawiam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dawniej Gravistat by┼é traktowany jako lek i refundowany, dzi┼Ť jest traktowany jak ka┼╝da inna tabletka antykoncepcyjna.
Mam 23 lata i szczerze powiedziawszy boje sie ewentualnych powiklan , tego ze sie przedluzy,tak jak w przypadku osoby piszacej wczesniej do roku, no i tego BOLU( jestem panikara i chisteryczka i przyznaje sie do tego bez bicia...) .
[link widoczny dla zalogowanych]

No ja te┼╝ mog─Ö polecic H&S, ale s─ů za drodzy, przynajmniej jak dla mnie. [link widoczny dla zalogowanych] szok.
bezguscie totalne Dziewczyny jestem przera┼╝ona. Swietny pomysl z tym bieganiem! Potem ju┼╝ jest coraz lepiej!!!! dzieki z gory [link widoczny dla zalogowanych]
a tak to lek ok. Zwyczajnie pobolewa mnie brzuch, mam wrazliwe piersi itp, tylko jako┼Ť napi─Öcie przedmiesi─ůczkowe si─Ö nie pojawi┼éo.Jutro zrobie test to pewnie si─Ö przekonam. zgadzam si─Ö z ma┼é─ů blondyneczk─ů! nie mam wrastaj─ůcego paznokcia, ale ┼║le obci─Ö┼éam (albo nie wiem co zrobi┼éam) sk├│rk─Ö na paluchu i zrobi┼é mi si─Ö stan zapalny. W┼éasnie wyszlam kilka dni temu z salonu Q10 bo dziewczyny zachwala┼éy ale cos mi sie wydaje ze to nie jest dobry fryzjer:/ ja wyszlam srednio zadowolona, powiedzialabym ze wrecz przecietnie mnie obciela jak zawsze a chcialam cos innego :/ Nie wyszlam zadowolona, a grzywka krzywa i nierowna i spedzilam tam moze 20 min.:/ do niego w jakichs fajnych kolorkach Niewiem jak ich ujarzmi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo i nie.
Prokopa na pewno nie bedzie, bo on panicznie boi sie tanczyc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fotoodmładzanie twarzy laserem w solcu kujawskim
[link widoczny dla zalogowanych]
W mlodosci wystarczyl IRC albo jakies forum..
[link widoczny dla zalogowanych]

zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kr─Öglicka dobrze si─Ö trzyma, ale jest strasznie sucha wygl─ůda jak anorektyczka. Krystyna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obawiam sie troche,ze nie podolam,bo ogolnie jestem straszny weglowodanowy zarlok, chodzi glownie o makarony,ryz i ziemniaki :/ no ale coz chyba trzeba sprobowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki..
To tylko kwesta wzmocnienia mi─Ö┼Ťni plec├│w.
niby nie...ale jak nie dojdzie po 10 to ju┼╝ prblem
i nawet na kafe mnie znalazły
[link widoczny dla zalogowanych]

Przypomina mi si─Ö moja rozmowa z zesz┼éego tygodnia z moj─ů c├│rk─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Zrobi┼éam dzisiaj test na tydzie┼ä przed @ bo nie mog┼éam wytrzyma─ç, i wysz┼éa 1 krecha..
Latwo jest stracic wiare w siebie, kiedy przez dluzszy czas cos sie nie udaje :/ Ale ciesze sie, ze mimo tego jestes zadowolona ze swojego wyboru. z tego co ja czyta┼éam scyntygrafi─Ö robi si─Ö przed jodowaniem (ja b─Öd─Ö to mia┼éa) aby zlokalizowac kom├│rki tarczycy w organizmie i zdefiniowa─ç je na ogniska zimne i ciep┼ée (nie wiem o co chodzi). Jestem bardzo zainteresowany paznokciami kt├│re s─ů zadbane i ┼éadnie pomalowane ni┼╝ jakie┼Ť takie po interwenci chirurga nie kszta┼étne paznokcie i powyginane palce to jest nie estetyczne jak mo┼╝na trafi─ç to kobiecej wyobra┼║ni. Stosuje swoista mieszanke Diety Plaz Poludnia z dieta nielaczenia i efekt To co ty robisz niestety ale doprowadzi─ç mo┼╝e do odwrotnego efektu ni┼╝ zak┼éadasz. [link widoczny dla zalogowanych]
i wtedy m├│wi┼éa ┼╝e twoje gorsze, niedobre Ja chodz─Ö na basen 3 razy w tygodniu, przep┼éywam 60 basen├│w standardowych. Chcia┼éam sobie powiekszy─ç usta na sta┼ée aquamidem ale po tym co przeczyta┼éam nie wiem czy to zrobie. Sk─ůd to mog─Ö wiedzie─ç tak samo mo┼╝e by─ç z┼éa na mnie za ka┼╝de inne imi─Ö. ka┼╝de zwierz─Ö chce ┼╝y─ç nied┼éugo Polska zniknie z map przez takich jak Wy.jak nie wyjazd za granize to g┼éupie imie zagraniczne.ja tam wole polskie imiona. - ja mia┼éam m─Ö┼╝a Polaka w Polsce i traktowa┼é mnie tak samo jak ten Turek twoj─ů kole┼╝ank─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oby moja psychika nie zapanowa┼éa nade mn─ů.

ja jestem przy 20 powtorzeniach ,nie jest latwo ale efekty widac ,mimo iz mialam pokazny tluszczyk na brzychu ,nie ma moze drabinki ale jest bardzirj plasko i zarysy miesni staja sie widoczne,ja polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
, opakowanie jak nrazie starczyło mi na 4 użycia, ale jeszcze zostało...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto sk┼éadniki te lepiej ze sob─ů wsp├│┼épracuj─ů np.
[link widoczny dla zalogowanych]
to znaczy ze fatalnie.
mam pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeciwbólowe jadłam i wszystko było ok ...
[link widoczny dla zalogowanych]

egoistka [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e powinna┼Ť poszuka─ç jakiego┼Ť innego psychiatry?
A gdzie bella? Ja czuje sie troszke dziwnie takie lakkie otumanienie ,serduszko szybciej bije ,suchosc w ustach ze z butelka sie nie rozstaje zjad┼éam 3 plasterki sera bia┼éego z dzemem bo moze to brak cukru (wczesniej co dzie┼ä czekoladka lub batonik ) a dzi┼Ť nic , ßáő Ania) i by┼éa rewelacyjna polecam. Moze ktos mi da jakas rade ... [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam pozdrawiam serdecznie DO TEGO PRZESTA┼âCIE U┼╗YWA─ć SZAMPON├ôW KUPOWANYCH W ZWYK┼üYCH SKLEPACH. Dzisiaj m├│j dzie┼ä 5, jako┼Ť si─Ö ca┼éy czas trzymam a jak mi─Ödzy Wami zaiskrzy po tych rozmowach itd......, czy to ma sens??? Milej soboty! od kumpeli dowiedzia┼éam si─Ö,┼╝e powinnam powiedzie─ç ┼╝e Jan Pawe┼é II...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dostalam od niego w ciery juz kupe razy ...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona G│ˇwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin