Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona Gwna Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Bo dwie to na mnie nie działały wcale..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona Gwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:44, 09 Kwi 2014    Temat postu: Bo dwie to na mnie nie działały wcale..

działa, erboyo-yagowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym zrobic sobie paznokcie zalowe albo akrylowe na stopach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nigdy nie pilam
--> Regine, dziekuje troche za dlugo siedzialem wieczorem i musialem dospac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja zakladam ze Atkins wiedzial co pisze. [link widoczny dla zalogowanych] wszystko mnie piecze
to samo ze ta modelka..... A Aguilera o wiele lepiej wyglada bez tego potwornego makijazu. Lykajcie tabletki, ja wybralam zdrowie juz dawno. My nie mamy tego szczescia Julii i wynajmujemy mieszkanie. Ja się zgadzam...Kożuchowska w ,,Killerze,, była dwa razy grupsza i nie wygądała źle [link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerki pewnie od tego czasu się zmieniły wizualnie, ale jak pamiętam to jedna z nich, chyba Marcelina miała bardzo długie czarne włosy, niska i szczuplutka). Może nie wszyscy to klienci. A u mnie ból brzucha okazał się złym sygnałem. Czytakie uzaleznienie od lewatywy i stosowanie jej do konca zycianie zaszkodzi mi? łeee... 120 zł. Chciałabym wrócić do naturalnego koloru, tylko nie za bardzo wiem jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy moze ktos sie orientuje, gdzie we Wrocławiu można przedłużyć ważność książeczki od ręki, tzn.bez badań?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- dżup (dwa o czyta sie jako u -> przewaznie, czasami nacisk jest bardziej na o, jak w przypadku door - do:r, czy moore- mo:r)

Pozdro byle do wiosny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja skończyłam dzisiaj dzień, ale efektów nie widac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie po niej ścieło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomorze mi ktoś??????? [link widoczny dla zalogowanych] Na slub mam zamiar pomalowac sie sama, by dobrze, naturalnie sie czuc i wygladac normalnie , natomiast sesje zrobimy sobie kilka dni pozniej i wowczas skorzystam z uslog wizazystki, gdyz nie mam doswiadczenia w robieniu sobie makijazu do zdjec.
ale mowie Wam z tego da sie wyjsc na stale!!!!!!!!! Wziąć i zakupić wibratorek? Bejbi a po co??? [link widoczny dla zalogowanych] .html A wiec cwiczac uda nie spalisz tluszczu na udach tylko wszedzie po trochu i tak samo cwiczac brzuszki. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wychodzisz na \pausa pranzo\ ? JESTEŚMY Z TOBĄ! nie chcial wyjsc wiec rozwiercanie, dlutowanie, ciecie, kruszenie itp swinstwa. ja w zasadzie zdecydowałam się na tą operację ,bo wiesz, nie chcę sie juz więcej zastanawiać , czy juz z tego zrobił sie rak , czy nie.Guz ma właściwości metaplastyczne , czyli skłonności do przetwarzania się . [kwiatuszek] [serduszko] ;( Bedzie miało głowę, ale kształtem będzie palcem. Tak męczyłam się miesiąc.
a może znacie jakiegoś dobrego fryzjera w Rudzie Śląskiej??
hej!
Dodam, że ćwicze nad nim usilnie, ale nie na wiele się to zdaje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
TO JEST PROBLEM NIE POWIEM>>>!!!

Nie ma w Polsce jadowitych pająków tzn na tyle jadowitych i mających tak silne kiełki jadowe aby mogły one przebic ludzką skórę nawet niemowlecia Jednak ten tygrzyk potrafi kąsnąc sprawdził to na własnej skórze mój syn, pająki od dziecka go fascynowały i sobie sprawdzał ktore naprawde gryzą
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że uda mi się tą kasę wyciągnąc' z uczelni... ja używam płynu do mycia dywanów i tapicerek firmy Clinex - dostępny jest w internetowej hurtowni chemicznej to-ma [link widoczny dla zalogowanych] ,k122,5.html#produkty
martwy naskórek ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Wastam o 6-stej wyspana wypoczęta, to u mnie cud.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i to na tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]

ja swój robiłam w star nail w łodzi u pani agaty. [link widoczny dla zalogowanych] Tak dawno mnie nie było , bo synek ma ferie, całe dnie spędza przy kompie ( w roku szkolnym nie może , bo zazwyczaj ma kary hahahahaha , jest trochę niegrzeczny).
crisp z jakiego rejonu jesteś wschod? Było około miesiąca od uwag OWM. Podiala ja niestety nieiwem bo jestem ze slaska. sam powiedział mi że ogląda porno i nie widzi w tym nic złego, a ja za każdym razem czuję się upokarzana i mało kobieca. ja niebardzoumię się obśługiwać tym komouterem mam go od niedawnaniewiem jak na te czaty weiść zamówiłam sobie płyty ze ssłowniczkiem i dzis po nie jadę MAMprożbe czy te IL lub la JAK PISZE TO TRZEBA WYMAWIAĆ NP il piatto- talerz z powarzaniem ZUZIA [link widoczny dla zalogowanych]
Wiec ktos jakas poleci? I po co mi była meridia? kochani, wakacje już prawie za nami a ja szukałam i chyba znalazłam coś dla siebie, koleżanka kosmetyczka poleciła mi Select z Warszawy. Po zgłoszeniu się na izbę przyjęć pielęgniarka zmierzyła mi ciśnienie i tętno, następnie zostałam przeniesiona na oddział, gdzie pobrali mi krew i podłączyli pod kroplówkę trwało to ok 2,5 godzin (nic nie bolało, a zaznaczam, że boję się ukłuć) potem zabrali mnie na salę, można powiedzieć operacyjną. Pomocy!!! To załóż teraz te najlepsze ciuchy, połaź przed lustrem i pozachwycaj się sobą :] I najwazniejsza teraz rzecz - pracy w Londynie szuka sie chodzac od rana do wieczora, wstepujac do kazdej napotkanej knajpy, biura, biblioteki czy jakiejkolwiek innej placowki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja spalam z książka kucharska .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Można w ogóle brać leki przeciwbólowe??
[link widoczny dla zalogowanych]
i pozniej pod koniec kazdego tygodnia rpzez miesiąc
pozdrowionka dla ćwiczących
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dolacze sie, wiecie ze tu w Paryzu trzeba liczyc tylko na siebie, na rawde tu jest duza polonia ale....nikt nikomu nie pomoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybudzanie jest OK - po prostu budzisz się, otwierasz oczy i znów przysypiasz.
Zdarzyło mi się raz znaleźć pająka, ale miał z 2cm i był prawie przezroczysty.

kolejny raz poroniłam...biegałam po ginekologach, prosiłam lekarzy rodzinnych o badania kompleksowe a szczególnie tarczycy choć w mojej rodzinie nigdy nikt nie chorował i niestety nie mogłam się doprosić...jedynie co kilka miesięcy przez ostatnie lata miałam robione badania krwi i wyniki były ponoć rewelacyjne ale każdy lekarz mnie ignorował sądząc po moich objawach że za dużo się naczytałam o chorobach tarczycy i jestem hipochonryczką!!!! [link widoczny dla zalogowanych] i dla tego w wielkiej brytani moze byc wojna domowa
wiem, że w czasie ciąży nic się nie da z tym zrobić, ale wiedząc o chorobie, mogłabym od razu rozpocząć terapię dziecka, a tak trzeba było czekać, aż pojawiły się objawy uszkodzenia - opóźniony rozwój psychomotoryczny, padaczka Musze z przykroscia stwierdzic,ze Twoj rozmowca mial racje...Tobie sie nalezy,az mi sie wierzyc nie chce,ze sa takie glupie dziewuchy w naszym kraju(poza jego granicami,to sie jeszcze bardziej rozwija),ktore leca na takie tepe teksty!!!!Ja jestem zwiazana z Turkiem,ale nasze ambicje rozbiegaja sie przy starcie...Zal mi Ciebie i nas Polek,ktore niestety musza sie pozniej wstydzic takiej ,a nie innej opinii,bo takim jak Ty,pustym panienkom podoba sie rozkladanie nozek przed pierwszym lepszym... [link widoczny dla zalogowanych] prkopia.jpg/ a jelsi tak nie jest to on jest pieprzonym egoista! Czy musze sie jeszcze gdzies udac z ta ksiazeczka?Bo cos slyszalem o lekarzu medycyny pracy? [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, ja jestem po zabiegu i to już drugim, ale tym razem boli mnie okropnie. Dzięki temu, że byłam w tak wspaniałym szpitalu usunięto torbiel i lewy przydatek. Nie wiem dlaczego ale wszystkie wydaja mi sie jakies... Jeżeli wymiotujemy co chwilkę, nawet najmniejsze ilości jedzenia, chudniemy... A ja z polska na angielska ha-en-em Czasem jest cieplutko, a czasem mozna zmarznac boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc...
Pro-activ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pochwa,jelita,zatoki,skora...
[link widoczny dla zalogowanych]
-.07.2013.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to ogólniki.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum amatorskiej sieci komputerowej Stary Sosnowiec Strona Gwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin